Promocija podjetja

Promocija podjetja

Prihaja čas za promocijo vašega podjetja in nakup poslovnih daril. Že veste kako se boste zahvalili svojim poslovnim parterjem za sodelovanje v tem negotovem času? Ja, en virus je postavil ves svet na glavo, vendar je obdarovanje že zelo stara tradicija tako v zasebnem kot v poslovnem svetu. In pričakovano je, da bomo kljub poslovnim izzivom izkazali pozornost svojim deležnikom. 

S poslovnimi darili in pomeni poslovnega obdarovanja se ukvarja etnolog in avtor knjige o poslovnih darilih Janez Bogataj. Opozarja na veliko napako, ki jo delajo podjetja pri izbiri poslovnih darilih. Ta se odločajo za izbiro »v trenutku«,  medtem ko bi se morali izbire lotiti sistematično in jo načrtovati. Saj so poslovna darila le pomemben del korporativnega komuniciranja in promocije. Njegov nasvet je, da pred izbiro poslovnega darila obdarovanca razvrstimo v eno od štirih skupin poslovnih partnerjev. Prva skupina je najširši krog poslovnih partnerjev, ki jim želimo izkazati pozornost (tudi partnerji, ki pridejo prvič v podjetja) in te podjetje obdarimo s promocijskimi darili, kot so skodelice, beležke in kemični svinčniki z logotipom podjetja. Druga skupina so poslovni partnerji, s katerimi se poznamo in želimo z njimi utrditi odnose. Te podjetje obdari s poslovnimi darili, ki imajo oglaševalski pomen, logotip je natisnjen bolj diskretno. Najpogostejše darilo je rokovnik. Tretja skupina so poslovni partnerji, s katerimi podjetje že sodeluje in ima dobre odnose in za to skupino naj ima darilo večjo težo. Zadnja skupina so poslovni partnerji, ki imajo s podjetjem redne in trdne poslovne odnose, ki prehajajo na osebno, prijateljsko raven . In te bo podjetje obdarilo z osebnimi (individualnimi) darili, namenjenimi samo določenemu podjetju.

Zahtevnost izbiranja darila ne narašča nujno od prve do četrte skupine. Prav tako ni potrebno, da bi bila denarna vrednost poslovnega darila v zadnji skupini največja. Izbira na trgu je ogromna zato se obrnite na našo ekipo, ki vam bo svetovala pri izbiri, da boste za pravega partnerja izbrali pravo darilo. 

Nazaj na seznam
Vpišite vaš e-naslov.

Naložbo Voucher za digitalni marketing za izdelavo spletne strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz sklada za regionalni razvoj.