10 % popusta pri naročilu promocijskega materiala nad 150 €

Podatki o podjetju:


PROMO-TEK, Karmen Koncilja s.p. 
Birčna vas 25
IBAN: SI56 0284 3026 3430 549
Matična št.: 8669368000
ID za DDV: SI70975884
e-mail: info@promo-tek.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.promo-tek.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah.

Spletno trgovino www.promo-tek.si upravlja podjetje Promo-Tek, Karmen Koncilja s.p., v nadaljevanju ponudnik. Ponudnik je lastnik vseh slik ali besedil na spletni strani oziroma ima dovoljenje za uporabo na strani. Vsaka nadaljna uporaba v komercialne ni dovoljena. Več na podstraneh:

Avtorske pravice (URL ji na podstrani)
Pogoji uporabe spletne strani (URL-ji na podstrani)
Pravica do intelektualne lastnine (UR-ji na podstrani)

Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih sprememb spletne strani kakor tudi splošnih pogojev. Zaradi narave spletne prodaje, se ponudba v spletni trgovini posodablja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti točne in jasne informacije za predstavitev osnovnih značilnosti izdelkov v ponudbi.
 
Splošni prodajni pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) ponudnika so sestavi del vseh pogodb, sklenjenih med ponudnikom in kupcem ali drugo osebo (v nadaljevanju stranko), ki je v pravno poslovnem odnosu s ponudnikom. Določila teh splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, pravno poslovne izjave in druge pravno poslovne storitve, ki izhajajo iz poslovnega razmerja med ponudnikom in kupcem. Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. S podpisom pogodbe ali drugačnim vstopom v pravno poslovno razmerje s ponudnikom stranka v celoti soglaša in se strinja s splošnimi pogoji.

 

1. CENE

Vse cene v spletni trgovini so navedne v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) in ne vključujejo dostave. Cene v spletni trgovini se neprestano spreminjajo. Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. Ponudnik skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in točna, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupca o tem obvestil in mu omogočil tudi odstop od nakupa.
 
Spletna cena velja za vse kupce spletne trgovine www.promo-tek.si, preko spletne košarice na spletnem mestu www.promo-tek.si spletne trgovine. 

Stroški dostave niso vključeni v ceno. 

 

2. Promocijske kode

Promocijska koda je koda, ki jo kupec pridobi in jo lahko koristi pri nakupu v spletni trgovini. Promocijska koda je izražena kot popust v odstotkih ali v absloutnem znesku. Lahko je predvidena samo za določene izdelke. Popust s kodo se uveljavlja na način, da promocijsko kodo vpišete v zato predvideno polje ob oddaji naročila. V primeru večih vzporednih ponudb, je možno koristiti samo eno kodo.

 

3. Registracija 

Nakup lahko opravite kot registriran uporabnik ali kot gost (brez registracije). Naročanje poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Nakup opravljen v spletni trgovini se šteje za nakup, ki je opravljen skladno s slovensko zakonodajo.  

 

4. Postopek naročanja

Kupec lahko nakupuje kot registriran uporabnijk ali kot gost. Kupec ima v košarici pregled nad izbranimi izdelki, količino, ceno, stroški dostave in skupno ceno naročila. Kupec lahko v košarici poljubno oddaja ali odstranjuje izbrane izdelke.

 

5. Načini plačila

Na voljo so sledeči načini plačila:
    • Plačilo po predračunu
    • Plačilo s plačilnimi karticami – brezgotovinsko plačevanje 

S klikom na »Potrditev naročila z obveznostjo plačila« kupec nepreklicno naroča izdelke in nastane obveznost plačila. 

Plačilo dobavljenega blaga se lahko izvrši s plačilom po predračunu ali s kreditnimi karticami. Unikatnih izdelkov, ki so narejeni po navodilih kupca, ni mogoče plačati po povzetju. Vse plačilne transakcije opravljamo preko SSL varne povezave, ki zagotavlja varen prenos vaših podatkov in onemogoča zlorabe.
Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli, ki ga plačate s plačilnim nalogom. Ko bo ta v celoti poravnan, bomo odposlali naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti ponudnika. Rok dostave je najmanj 5-7 delovne dni po prejemu plačila.

 

6. Zavrnitev dobave

Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve dobave, če ima kupec neporovnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom v spletni trgovini ali zlorablja pravico do vračila izdelkov skladno 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov. 

 

7. Dostava izdelkov

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
 
Strošek dostave (za Slovenijo) znaša 4,5 €. V primeru, da znesek naročila presega 150 €, je poštnina brezplačna.
 
Strošek dostave se prišteje k strošku naročila, kar je razvidno pred potrditvijo naročila. Prodajalec bo izdelke dostavil najkasneje v roku 14 delovnih dni od potrditve naročila. 

Prodajalec pridržuje pravico do pomanjkanja določenega artikla. V primeru, da zaloga artikla poide, prodajalec ne jamči ponovne dobave artikla. V primeru da blaga ni na zalogi, Vas bomo obvestili o informativnem roku, ki bo možen.
V primeru ne prevzema pošiljke, si podjetje pridržuje pravico zaračunavanja manipulativnih stroškov v višini dejanskih stroškov oziroma najmanj 5,00 EUR na pošiljko.
Obravnava poškodovanih pošiljk
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine.
Če vam je paket dostavila Pošta Slovenije vložite postopek odškodnine tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

8. Reklamacije

V primeru reklamacij se obrnite na e-naslov podjetja info@promo-tek.si ali kličite na telefon 031 321 937.

 

9. Pravica do odstopa nakupa

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.
 
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
 
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite na: info@promo-tek.si
 
Obvestilo o odstopu lahko predložite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.
 
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in v originalni embalaži, s priloženo kopijo računa na naslov: Promo-Tek, Karmen Koncilja s.p., Birčna vas 25, 8000 Novo mesto 
 
Podjetje mora najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrniti prejeto plačilo.
 
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetega plačila do prevzema vrnjenega blaga. 


Varnost

Nakup v spletni trgovini promo-tek.cool-shop.eu je popolnoma varen. Za to smo poskrbeli z vsemi najsodobnejšimi ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov. Vsi vaši zaupni podatki, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa ali registracije, in se takrat prenašajo po internetu, so ustrezno kodirani, tako da ni možnosti, da bi jih lahko razbrala kakšna tretja oseba. Vse vaše osebne podatke, skrbno hranimo in jih v nobenem primeru ne posredujemo katerikoli tretji osebi.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@promo-tek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, najmanjša kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastane pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, ki potrošniku ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje Promo-Tek, Karmen Koncilja s.p. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

 

10. Varstvo podatkov 

Upravitelj spletnega mesta je Promo-Tek, Karmen Koncilja s.p., ki je skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov in le-te uporablja za lastne potrebe. Več v na podstraneh piškotki in politika zasebnosti.

Prijavite se na e-novice in pridobite ugodnosti!

Vpišite vaš e-naslov.